Deoarece rata de retur este extrem de mica, procedura este usoara pentru orice client: Consumatorul/Clientul are obligatia sa notifice în scris comerciantul, prin email ca renunta la produsul/produsele cumparate si sa ofere detaliile comenzii (numele si numarul comenzii), precum si care este dorinta sa: de a primi banii platiti sau de a realiza un schimb al produsului in cauza, fara penalitati, în termen de 14 zile de la primirea produsului, fara a fi necesar explicarea motivelor returului. In cazul in care se doreste rambursarea banilor sa ne fie comunicat contul bancar in care sa restituim contravaloarea platita pentru produs sau daca este dorit un schimb sa fie specificat care este produsul dorit iar in masura in care stocul este disponibil acesta va fi furnizat clientului.
Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, expedierea catre noi a produselor sa nu depaseasca aceasta perioada, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare precum si raspunderea pentru integritatea coletelor la transportul retur intra in sarcina exclusiva a clientului. Din acest motiv Clientul isi va alege singur modalitatea de returnare si firma de curier cu care va colabora. Returul trebuie sa fie cu „deschidere la livrare” astfel incat pentru a evita orice fel de discutii ulteriorare coletul va fi verificat de catre noi la receptionare iar daca va fi zgariat, crapat, spart sau deteriorat se va refuza primirea coletului. Cererile de returnare a caror expediere depasesc acest termen, 14 zile, vor fi considerate nefondate/invalide.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, maxim 20% iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.
COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CLIENT DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA PUNCTUL NOSTRU DE LUCRU si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!
Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul – intr-un ambalaj extern – astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!). În cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 7 zile de la retur intr-un cont bancar al clinetului ce a returnat comanda. In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga – in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial.
In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.